Odklad povinné školní docházky
Žádost o odklad povinné školní docházky (dále jen „PŠD“) vyplníte elektronicky na uvedeném odkazu, který bude přístupný od 10. 2. do 21. 4. 2025:
odkaz zde: KWE015 - Přihláška k zápisu (zapisyonline.cz)
Následně žádost vytiskněte, doplňte chybějící údaje a doručte do školy včetně příloh níže uvedeným způsobem:
-
e-mailem s elektronickým podpisem s předmětem „Žádost o odklad PŠD" na: michaela.divoka@zshovorcovicka.cz
-
doporučeně poštou s nadepsanou obálkou „Žádost o odklad PŠD"
-
datovou schránkou s předmětem zprávy „Žádost o odklad PŠD"
-
prostým vložením označené obálky „Žádost o odklad PŠD" do schránky školy
Povinné přílohy:
-
prostá kopie rodného listu dítěte, u cizinců úředně ověřený překlad
-
cizinci dále doloží doklad o trvalém pobytu
-
doporučující posudek školského poradenského zařízení (pedagogicko-psychologické poradny či speciálně pedagogického centra)
-
doporučující posudek odborného lékaře nebo klinického psychologa (dle § 37 školského zákona).
Žádosti o odklad PŠD včetně daných příloh budou přijímány v době od 21. 4. do 30. 4. 2025
Dotazy ve věci podání žádosti o odklad povinné školní docházky směřujte řediteli školy (e-mail: reditel@zshovorcovicka.cz) nebo paní zástupkyni ředitele Michaele Divoké (e-mail: michaela.divoka@zshovorcovicka.cz).
Upozornění:
Seznam dětí, kterým byla odložena PŠD, bude zveřejněn pod přiděleným registračním číslem (zákonný zástupce zapisovaného dítěte obdrží registrační číslo e-mailem na základě zaslané žádosti a kopie rodného listu dítěte) do 30 dnů od zahájení správního řízení, a to na webových stránkách školy a na úřední desce školy.
K podkladům rozhodnutí je možné se vyjádřit 5. a 6. května 2025 po předchozí telefonické dohodě s ředitelem školy.
V Praze dne 6. února 2025
Mgr. Tomáš Táborský
ředitel školy