Slavíme Den učitelů

V pátek 28. března si naši nejstarší žáci a žákyně vyzkoušeli novou roli, a to roli učitelů. Tímto netradičním způsobem si celá škola připomněla Den učitelů. Jak svoji novou zkušenost žáci hodnotí, si můžete přečíst v komentářích níže.
Z řad pedagogů máme jen samé pozitivní reakce, takže to vypadá, že jsme letos, díky nápadu Žákovského parlamentu, začali novou tradici.
Jana Pácalová, ZŘŠ
Velice mě bavilo, vyzkoušet si, jaké by to bylo být učitel.
David Slyvinzski 9.B
Dnešní Den učitelů jsem si užil, bylo velice záživné si vyzkoušet, jaké je to být učitelem.
Josef Mikyska 9.A
Bylo to fakt super, moc se mi to líbilo, chtěla bych více takových akcí, všichni s námi hezky komunikovali a bylo to fajn.
Valeriia Shevchenko 9.A
Učení v 1.B bylo zajímavé, děti byly hodné a snažily se. Byl to zážitek a možnost se dostat do kůže učitelů. Děti to bavilo a zapojovaly se.
Kristýna Veverková 9.B
Chtěl bych říct, že se mi akce velmi líbila, proběhla bez komplikací a vyzkoušet si být učitel je pro mě velká zkušenost. Děkuji za uskutečnění.
Patrik Adamec 9.B
Patrik Adamec 9.B
Přišli jsme do školy dříve, abychom si mohli vše připravit. Paní učitelky byly moc milé a ochotné. Děti byly v hodině aktivní a doufáme, že si naše učení užily. Byla pro nás moc hezká zkušenost nahlédnout do práce učitelů.
Adéla Smetanová, Aneta Šímová 9.A
Adéla Smetanová, Aneta Šímová 9.A
Za mě nápad propojit deváté ročníky s nižšími ročníky takovouto formou je rozhodně skvělý. Zároveň je zajímavé si v raném věku vyzkoušet profesi učitele (stejně jako jakoukoliv jinou profesi), což by mohlo u některých z nás značně změnit náš životní cíl, co se profese týče. Rozhodně hodnotím pozitivně.
Oskar Sadovský 9.B
Učení v 1. ročníku pro mě byla určitě velká zkušenost, protože se v budoucnu chci věnovat předškolní nebo prvostupňové pedagogice. Děti byly moc hodné, aktivní a jsem moc ráda za tuto zkušenost.
Tereza Adamcová 9.B
Tereza Adamcová 9.B
S Terkou Dvořákovou jsem učila ve 4.A. První hodinu jsme učily český jazyk, který měla na starost spíš Terka a já jí pomáhala. Druhou hodinu jsme učily vlastivědu a tu jsem zase vedla spíš já. Děti nás poslouchaly celou dobu a byly opravdu hodné a viděly jsme, že si z hodin opravdu něco odnesly. Na konci jsme se ptaly na zpětnou vazbu a slyšely jsme samou chválu. Byla to skvělá zkušenost pro nás i pro ně, a to proto, že se obě budeme v budoucnu pravděpodobně věnovat práci s dětmi.
Vendula Serbusová 9.B
Vendula Serbusová 9.B
S 1.A jsme měly český jazyk a matematiku. Paní učitelka byla ochotná nechat vedení hodiny na nás, děti poslouchaly a aktivně pracovaly. Jsme rády, že jsme měly možnost vyzkoušet si vyučování z jiného pohledu než normálně.
Simona Šauerová, Karin Čejková 9.A
Simona Šauerová, Karin Čejková 9.A
Dneska jsem měl z Danem Jakoubkem hodinu TV. Hodně nás to bavilo. Žáci se zapojili a dobře spolupracovali. Bylo zajímavé vidět učení z druhé perspektivy. Ted si víc vážím svých učitelů a učitelek.
Noah Jamie Abraham 9.B